Post by gebibbacklyser on Feb 23, 2022 2:51:33 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Score! Hero 2022 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Score! Hero 2022 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ monet primogems hakkeroida ▞▞▞
▞▞▞ Score! Hero 2022 2022 version ▞▞▞
Se ei täytä energiaa edes muutaman tunnin kuluttua
sydämen ja aikakatkaisujärjestelmä on niin ärsyttävä. se on ainoa syy miksi pudotan tämän arvosanan 4*
Se on hyvä peli, mutta en vain ymmärrä miksi minun pitäisi irrottaa pelastustanko, kun pelaaja koskettaa palloa ja saan pallon silti takaisin
Pidän tästä pelistä, koska välianimaatiot ja kaikki lisenssit seurat myös pelattavuus on hyvä konsepti. Mutta on iso valitus minulla on, löydän kuinka menetät elämää on huono ominaisuus ja miten ne vain käyttää sitä niin vietät paljon rahaa rahajärjestelmää pelin, joten voit rewind opitunaties. Toinen asia lisätä pelattavuus on, että maalivahdit ovat tapa hyviä, jos et lyö sitä yläkulmaa ei ole mitään mahdollisuutta pisteytyksen.
Se uusi ja hyväksytty, jopa kommentti kuulostaa hyvältä
Score! Hero 2022 Deportes yzlz
Se kirjaimellisesti roskakoriin. Pelaajat vain törmätä vastustajat tai pellolta. Kun se on täysin ole sinun syysi.
Liian kova peli, Maalivahdit käyttää dopingia ja vaikka vierasjoukkue edes kerran koskettaisi palloa, se lähtee uudestaan käyntiin, vaikka pallo olisi hyvässä hallussa.
Peli kaatuu päivityksen jälkeen. Ei pysty pelaamaan peliä
Kipua arsenaalissa, kun syötät, ja pelaajasi joutuu taklaukseen, kun sinulla ei ole hallintaa ja hän menettää pallon. Punaisen palkin menettäminen kirjaimellisesti turhaan.
He juoksevat karkuun ja päästävät pallon menemään ja kun saan pallon takaisin, kun puolustus liukuu, se käynnistyy uudelleen, sinun on työskenneltävä tämän pelin parissa
Se on hyvä sovellus, mutta haluaisin, että luomisyritykset solmivat siteet englantilaisten ja ranskalaisten huippuseurojen kanssa, jotta he pääsevät mukaan peliin!
Score! Hero 2022 Thể thao uxnn
Tasolla 10 peli ei lopettaisi kaatumista, eikä uudelleenasennuksen jälkeenkään toiminut.
Mahtava peli. Olen todella vaikuttunut grafiikasta ja pelaamisesta.
Koukuttava peli, vaikka maalivahtit ovatkin naurettavia, on kuin he tietäisivät, mihin laukaus asetetaan ennen kuin teet. erittäin turhauttavaa
Olette hyödyttömiä idiootteja, ette tiedä mitä jalkapallo on, ais-aivot ovat kuin paljon kehittyneempiä kuin ihmiset, mikä on vikana kehittymiskykyissäsi? Poista pelisi, jos syötät pelaajalle, vihollinen ryntää hänet välittömästi, niin ennen kuin huomaatkaan, peli on ohi, olette isättömiä aaseja
Pelin tasot ovat hyvät, mutta yksi asia, joka saa minut hulluksi, on se, että se jättää minut jatkuvasti pois pelistä, ja se tekee niin muutaman kerran päivässä, joten korjaa tämä mahdollisimman pian tai sinulla ei ole ketään pelaamassa pelejäsi.
kiitos
Tyhmiä päätöksiä tekevät joukkuetoverit. Tekoäly on pohjimmiltaan tyhmä. Vastustajajoukkueen pelaajat näyttävät teleportaavansa ja se on todella epäreilua
Täytyy myöntää, että siinä on parempi grafiikka. Vinkki: ota kaukolaukauksissa aina yläkulmat.
Peli on erittäin huono. muut joukkueen puolustajat ovat tehokkaampia ja ihmettelee. ja menetän energiani pelin virheissä, pelaajat menettävät itse pallon. Jännitin pelin hyvin ja poistin sen asennuksen. pelitila on erittäin huono huonoin peli
Score! Hero 2022 ספורט iku
En pääse ohi vaiheesta, jossa kirjoitan nimeni pelaajan pelipaidan takaosaan, se näyttää vain jumissa eikä voi mennä pidemmälle. Mitä teen korjatakseni sen?
Olisi hyvä, jos sinulla ei olisi life-järjestelmää, ja väität, että näin ansaitset rahaa ilmaisilla peleillä, mutta se vain pilaa pelikokemuksen.
energian ehtyminen ajan myötä järjestelmä, mikrotransaktiot
Grafiikka on hyvä, mutta siinä on vakava bugi. Jos pallo menee pelaajalleni kosketettuaan vastustajaa, sitä ei pidetä laillisena siirtona. Ratkaise tämä. Sitten ansaitset 5 tähteä
Se on hämmästyttävä peli, jossa on paljon kokemusta ja se on kuin inspiraationa toisille pelintekijöille wow, annan sille täydet 5 tähteä
Inhoan vain sitä tosiasiaa, että kun menetät pallon, et voi tehdä asialle mitään ja että meille on annettu tietty etäisyys laukaista tai syöttämistä varten... Mutta se on hyvä peli, se on riippuvuutta tietylle laajuus.
Aloittaminen tyhjästä tekee pelin etenemisestä vaikeaa ja tylsää
Peli ei myöskään anna sinun muokata pelaajaasi haluamallasi tavalla.
Loistava
Asensin pelin, mutta en voi pelata ottelua siinä, mikä sai minut hyvin surulliseksi, koska olin pelannut sitä kerran ja rakastin sitä
Ok, jos aloitan. Pelasin ensimmäistä sankaripeliä rehellisesti, kun kyllästyin, se oli uskomatonta, kaikki tasoista vaihtoehtoihin luovuuteen oli paikallaan. Näin tämän, joka on uudempi versio edellisestä, joten poistuin. Ensimmäiset tasot ovat hauskoja ja mahtavia, mutta mitä enemmän pelasin, sitä vaikeammaksi se muuttui. Minulle tämä peli oli mielestäni vaikeaa, sanokaa minua huonoksi, mutta olen aina nähnyt tämän pelin pitämisenä vapaana ja pelaamisena siellä täällä, mutta se ei ollut. Olen hyvin pettynyt.
Score! Hero 2022 Spor rhze
Se on ärsyttävää ja taklaukset ovat naurettavia ja et voi edes syöttää yhtäkään ilman menettämättä elämää ja pelit tekevät siitä, että menetät aina vähintään 3 henkeä, mikä on erittäin ärsyttävää, vapaapotkua on mahdotonta tehdä ja on helppo menettää elämä etkä voi edes jatkaa pallon kanssa roskikseen
Todella hyvä peli, vain maalivahti on kuin ensisijainen hermo ja torjuu lähes mahdottomia laukauksia, mikä saa minut hieman raivoon
Se on hyvä peli, pidin siitä todella, mutta netti on erittäin varattu
On vähän tylsää, jos saat käsityksen verkossa kilpailemisesta, joka on niin siistiä ja hauskaa
Peli on kovaa. Maalivahti on sekarotuinen kissa ja Teräsmies. Miten oletat minun pelata?
Missä on vanha peli, maalin sankari 1? Se on kymmenen kertaa parempi. Tämä kaikki on epäselvää ja kymmenen kertaa vaikeampaa ja rumampaa...
Tähtien syy tulee ilmoittaa ennen tai muuten sinun on käynnistettävä uudelleen ja tehtävä se, jos he lisäävät sen muuta kuin voittopalkkion lisäksi pitäisi poistaa vain valinnainen ja räätälöinnin tulisi olla halvempaa, se on kaikki muu kuin että se on hyvä peli, mutta pls lisää tähden syy auttaisi ppl
Cooking Chef - Food Fever Pelihalli tuh