Post by gebibbacklyser on Feb 23, 2022 2:33:30 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Bubbles Empire Champions ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Bubbles Empire Champions IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder øker utholdenheten ▞▞▞
▞▞▞ Bubbles Empire Champions 2022 version ▞▞▞
Spillet er morsomt, men reklamen suger. Det er et par av dem som låser deg inne, så du må starte spillet på nytt. Jeg bare dreper hele appen når de kommer på.
det gjør det umulig å gjøre med mindre du bruker penger på boostere, ekstra liv osv.
Jeg betaler for mye for et "gratis" spill. Rediger- ingen hvor i annonsen står det "i app-kjøp". Jeg har unngått disse tidligere. Du vet aldri kostnadene før senere. Da blir det nødvendig å kjøpe ekstra for å vinne for å komme videre. Jeg føler dette er en løsning og en juks. Edit: på de høyere nivåene er det umulig å vinne uten å kjøpe/jukse.
Dette spillet er grunnen til at jeg avslutter med å avinstallere; spillet gikk greit til jeg når nivå 63; hvordan kan du passere dette nivået med 34 bobler å jobbe med? Noen ganger er fargene du trenger ikke de du trenger; og det blir frustrerende som får meg til å miste interessen for dette spillet og jeg vil ikke bruke penger bare for å få ekstra bobler for å komme forbi det;
Du trenger mynter hvis du trenger å kjøpe ekstra bobler. Det er ganske standard, men alle mynter går til sparegrisen. Selv om jeg forstår at det er hvordan utviklerne tjener penger, er det latterlig å belaste $4,99 for å bryte banken. Det er uheldig, for ellers tror jeg at dette er et av de bedre boble-pop-spillene.Hvis jeg ikke kan avansere, nytter det ikke å beholde denne appen, så jeg kommer til å slette den .🙁
Elsker dette spillet. Ubegrensede liv jeg kan spille hele dagen uten å måtte vente. Jeg håper de aldri blir kvitt de ubegrensede livene. Nivåene er farbare i motsetning til så mange andre spill. Den eneste ulempen er at tilleggene er ganske lange.
Kunne ikke engang gå til nivå 2 uten et kjøp. Jeg bryr meg ikke om den måten å spille på. Beklager
Bubbles Empire Champions 퍼즐 uej
Vanedannende, men irriterende. Den fryser KONSTANT når du har nivået. Noen ganger har jeg måttet spille den på nytt for å komme videre ETTER at jeg allerede har vunnet. Så kommer jeg til et høyere trofé bare for å bli sparket ut igjen og igjen. Jeg liker spillet, men det fryser og jeg kan av en eller annen grunn ikke få noen høyere trofeer.
5 stjerner for moro skyld, men bortsett fra det forstår jeg ikke hva poengene, nivåene, stjernene og piggy-myntene er for når du ikke en gang kan bruke dem når du er tom for bevegelser. Du må kjøpe baller og alt.
Ikke kast bort tiden din. Valg av boblefarge er åpenbart designet for å gjøre nivåer nesten umulige uten å betale. Jeg har tatt flere pikselperfekte bilder og klarte fortsatt ikke å slå et visst nivå. Du blir tildelt den eneste uoppnåelige fargen 3 ganger på rad, selv om det er 6 farger på brettet. Sjansen for at dette skjer er 0,5 %, men på en eller annen måte skjer det hvert forsøk mer enn én gang. Fargen endres etter hvert som du endrer strategier, noe som også viser hvordan spillet er utformet som pay-to-win.
Jeg liker spillet veldig godt, men som alle spill har det sine feil. Noen ganger når du skyter, vil boblen gå det stikk motsatte av hvor du sikter, så vil de neste 1 eller 2 følge med uten noe mål. Men jeg kan ikke slutte å spille😃
Bubbles Empire Champions እንቆቅልሽ pvw
Dette spillet er forferdelig. Det er egentlig ikke en måte å tjene myntene du trenger hvis du ikke fullfører et nivå, og jeg finner ikke engang hvor jeg kan se hvor mange mynter jeg har. Du må også se en tretti sekunders annonse BARE for å få tre ekstra bobler, som du bare kan gjøre én gang per nivå. Jeg kommer til å slette dette, og det er bare 0,01 % sjanse for at jeg laster det ned på nytt.
Game sux nå...ikke gøy når du må betale for flere runder med mindre du liker å sitte fast på samme nivå i flere dager😡😡😡og de få oppstartene du vanligvis får hjelper ikke i det hele tatt...avinstallere dette dumt spill for godt!!
Jeg var virkelig hekta på dette spillet og spilte mye. Gjorde mitt første kjøp i morges, men kunne ikke tro at det sto "20 mynter for 99 cent", men da jeg prøvde å kjøpe var det bare 15..Jeg hater utviklere som bruker falsk reklame.! Kommer ikke til å spille lenger. Jeg støtter kun ærlige forhåndsutviklere....
Dette spillet er som en berg-og-dal-bane-tur, men det tar litt tid, omtrent en time før turen tar av. Power Bonus kan bare brukes én gang per spill, noe som ikke er bra. Du har 3 forskjellige å bruke, men når du først bruker begge kan du ikke lenger bruke noen av dem før neste spill. Hva er vitsen med å ta tak i dem.....Men når det kommer i gang er det spennende!
Bubbles Empire Champions Mõistatusmängud owwc
En flott plattform. Dette er et typisk programvarelån. Jeg liker plattformen veldig godt. Jeg liker å låntakere med penger! Rått! Dette er et typisk programvarelån. Hastigheten til de foregående avsnittene. Denne informasjonen er enkel, rask testhastighet, ignorerer svart og hvitt, ingen kreditt i de neste to tusen dollar til 5000 ...
Nyt spillet. Ingen instruksjoner dukker bare opp ved en tilfeldighet. Vil gjerne se eventuelle ekstra pops som er til overs rulle til neste spill. Liker dette virkelig på et separat ukentlig spill.
på læringskurven, vet at det vil bli mer interessant.
Spillet er avhengighetsskapende. Men de politiske annonsene må stoppe. Jeg får den samme annonsen om den samme personen HVER GANG. Jeg vet at det er valgtid, men jeg burde ikke måtte høre på den samme annonsen 100 ganger om dagen. Bytt opp annonsene. Omtrent klar til å slutte å spille dette spillet før etter valget.
Elsker det selv om noen av nivåene er veldig utfordrende. Begynte med å være et flott spill. Ettersom du går videre, er noen nivåer veldig vanskelige og ekstremt vanskelige, nesten umulige fordi det ikke gir deg fargeboblene du trenger, noe som tvinger deg til å kaste bort altfor mange og deretter gå tom.
Veldig avslappende spill.Du kan vinne nesten alle nivåer, noe som er flott fordi det ikke øker stressnivået ditt. Det eneste jeg ikke liker er de hoppende pilene nederst til høyre og venstre på skjermen. Jeg bruker vanligvis ikke boostere med noe spill, og disse tingene er distraherende og til sjenanse.
Kjedelig og inkonsekvent
Det er veldig gøy å spille neste gang vi kjøper raskt
Hastigheten på kontoen. Ah .. god lån plattform. Anbefalt av en venn av raske lån er det veldig praktisk, ingen grunn til å finne en venn, rentene er veldig lave, raske. Ah .. god lån plattform. En flott plattform for personlige lån, du kan låne litt penger i en hast når, ikke verst.
Jeg har hatt mer problemer med bobler som skyter alene enn noe annet. Også når du setter opp vanskeligere skudd, beveger siktet seg alltid rett når du slipper skuddet og skru opp det skuddet, noe som også skjer ganske mye. Ganske mye virker som om de går ut av deres måte å ødelegge spillet ditt. Ikke så gøy etter en stund.
Det er én ting å ha utfordrende nivåer. Men gjør det umulig å få tre stjerner på et nivå uten å kjøpe power-ups? Det er der jeg trekker grensen. Eksempel: nivå 54 gir deg ikke nok skudd. Ja, du kan slå nivået, men det er ingen måte å få 3 stjerner med bare den sølle mengden skudd du får. Det finnes bedre spill å bruke tiden din på som IKKE tving deg til å gi fra deg sparepengene dine for noen få power ups.
Jeg elsker dette spillet! Jeg skulle bare ønske det ikke var så vanskelig å få kortsamlinger
Dette spillet er ok. Jeg skulle ønske den hadde flere instruksjoner eller forklaringer på den. For eksempel; Det står ikke hvorfor noen ganger skyter den ned en ball og andre ganger legger den dem til. Jeg aner ikke hva jeg gjør galt for å korrigere det fordi dette spillet ikke forklarer hva som skyter ballene og hva som legger dem til.
Flott spill, men har i det siste hatt problemer med de ekstra ekstra svingene. Ingen annonser lastes inn, inkludert gave av 3 ekstra trekk. Startet for 3 dager siden. Går tom for mynter jeg vant. Veldig irriterende.
nei
Fint
Cafeland - World Kitchen จำลองสถานการณ์ wnw
Jeg slettet spillet etter å ha brukt $5,00 totalt på bare 45 minutter! Synd at dette spillet er en "pengegrav"! Du bruker 99 cent for 30 gullmynter, men når du trenger en power up, krever det mellom 26-29 samme gullmynter! Til syvende og sist betyr det at du bruker penger på hvert nivå! En gjeng med grådige!@#$% ! Og appen jukser!
Likte spillet til jeg nådde nivå 145. Brukte dager på å prøve å passere. Brukte opp minst 20 boostere og klarte aldri å passere. For mange unødvendige farger mottatt, noe som resulterer i mange bortkastede bilder. Målet er veldig følsomt. Hvis en knott fiser mens du skyter, så bommer den målet. Jeg har nok stress på jobben til at jeg ikke trenger å stresse over en kamp. Ikke verdt det å sitte fast på samme nivå i flere dager.
Et enkel tidsfordriv de har overglamma med glorete skins. Funksjonene er de samme (gode) som i 2010. Men utseendet er flimrende på grensa til epileptisk. Reklamene er også litt for lange. 30 sek i ny og ne er man vant med men to på rad? Litt i overkant imo. Ellers et streit tidsfordriv. Svak 3-er.
Jeg elsker hvordan noen etapper er vanskelige og noen enkle, men alltid utfordrende. det er moro for meg og babyene mine liker det når de bruker telefonen til Nana.❣️❣️ Jeg har lagt merke til en dårlig ting med dette spillet.Det er da du kan se en video for flere trekk eller for å kjøpe en boost, det er ingen videoer tilgjengelig 😤😤